marți, 2 martie 2010

Chapter 13:Last memoria

A trecut asa de mult timp si nici nu mi-am dat seama, a trecut si eu tot posomorat sunt, sau fericit nu prea stiu, nu conteaza stiu doar ca in mine este o furtuna de sentimente



Inca singur in sufragerie,
Inca fum in bucatarie,
Tot cred ca tigara din scrumiera nu se stinge,
Dar simt ca inca o picatura de ploaie ma atinge,
Ploaia trece si vine primavara cu flori vii,
Multa lume imi zice stii nu esti ce imi doream sa fii,
Las tot ce spuneti in spate,
Dar simt ca gandul ma abate,

Mereu am incercat sa ma opresc,
Dar aceste cuvinte ma fac sa simt ca traiesc,
Mam gandit ca daca continui o sa ajung departe,
Dar nam ajuns decat sa tin in mana o carte,
De care nici nu stiu la ce ma ajuta,
Ma simt ca intr-o lume pierduta,
Inca o tigara inca un fum,
Totul se transforma in scrum

Inchid lumina pentru efect,
Aici totul e perfect,
Nimic nu exista,
Totul persista...
Ivan charged.

2 comentarii:

  1. hehe. fluture_in_dungi,ID`ul meu [ciudat si vechi,da :"> ]
    imi pare rau ca a durat atat,dar uit intotdeauna sa`mi citesc comentariile de pe blog si oricum n-am mai intrat de mult.
    sa spui cine esti,am renuntat sa mai dau accept oricui :)

    RăspundețiȘtergere