marți, 5 octombrie 2010

Chapter 34:Fame and joy



As putea incepe cu inceputul
Cu ziua cu ora cu minutul
In care mi-ai zambit
Dar nu am simtit
Raza de fericire pe care o emanai
Si credeam ca doar glumeai
Si mi te ofereai
Simpla dorinta de mai mult ma inpins la greseala
Ultimul cuvant intors si pus la indoiala
Zilele imi sunt blestemate
Dar un pic parfumate
De mireasma ta care ma inconjoara
Si totusi o simt in fiecare zi si ma infioara
Clipele trec mai greu ca zilele nestiind ce va urma
Incerc sa imi aprind o tigara si innainte de a fuma
Ma afund in sarutul tau dulce acrisor
Te iubesc , somn usor....


Only moments for a day
Only the wish to stay
Just silence between us
Could I use the word glamorous?
To describe the moment that i love
Just try to look above
And you will find me
As i look for you
I love you...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu