luni, 7 martie 2011

Not the same

Eu nu sunt ceea ce vrei tu sa fiu, eu nu fac ceea ce faci tu, eu nu am aceeasi prieteni ca tine, eu nu am aceeasi pareri ca ale tale, eu nu am aceeasi copilarie, eu nu gandesc ca tine, eu nu arat ca tine, eu nu ascult muzica ta, eu nu vad cu ochii tai, eu nu aud cu urechile tale , eu nu miros cu nasul tau, eu nu simt cu mainile tale, eu nu am aceleasi pasiuni, eu nu am aceeasi batai ale inimii ca ale tale, eu nu am fost ca tine, eu nu sunt ca tine, eu nu voi fi ca tine....
Eu sunt copilul ala ascuns de ochii luminii in camera lui singur, eu sunt nimeni, nu ai nevoie sa ma cunosti, doar sa ma citesti...
Eu nu mam nascut ca tine, eu nu voi muri ca tine.....

O chestie mai veche pe care nu am apucat sa o scriu pe blog sper sa va placa...

11 comentarii:

  1. pretty impressive.
    and what a lovely blog you have here.

    RăspundețiȘtergere
  2. Well hello there stranger, bun venit in locul pe care il numesc eu cimitir , cimitir emotional, un loc parasit in care ma descarc , ma bucur ca mai e lume care sa ii placa ceea ce fac, daca as stii si cine esti ar fi foarte dragut

    RăspundețiȘtergere
  3. well, my friend. i think that my name is not that important.
    in viata nu numele conteaza ci povestile.

    RăspundețiȘtergere
  4. however,it's exciting to know that someone is watching you and you will never know his or her name.

    RăspundețiȘtergere
  5. you get so scared,already,little boy?

    RăspundețiȘtergere
  6. Nope just curious for whos reading my story... i dont get much visits here ...
    By Ivan

    RăspundețiȘtergere
  7. That's quite interesting.
    Pitty that I'm just your other side.

    RăspundețiȘtergere
  8. poate pentru ca ma urmaresti nu o sa mai postez pe blog din cauza ta... nu imi place sa fiu privit
    By Ivan

    RăspundețiȘtergere
  9. Okay I was joking nu , nu ma sperii asa usor ma bucur doar ca am un fan anonim:D

    RăspundețiȘtergere
  10. That's such a shame.
    I didn't said I'm a fan.

    RăspundețiȘtergere
  11. Then what you are?

    By Ivan

    RăspundețiȘtergere