sâmbătă, 31 august 2013

Finally home

Ai fugit de mine
nu stiu daca au trecut fix 365 de zile
poate au trecut mai multe sau nu
dar stiu acum de ce esti in stare tu
Ma gandesc ca dupa atata timp ti-am cerut doar 5 minute
Si tu m-ai pacalit oferindu-mi mai multe
Ai inceput sa furi tot ce mai era valoros
de la vise sperante si sentimente am ramas doar piele si os
Si e asa de ''awkward'' totul ,  ma simt parasit
"poate pentru ca asta s-a intamplat!" cineva mi-a soptit
Dar nu e nimeni langa mine ,
nu stiu daca sa zic la fel despre tine
o sa dispar pentru zile, luni poate ani?
Dar nimeni nu o sa stie
Toata dragostea pe care ti-am purtat-o tie


 


Un comentariu:

  1. Ma gandesc la el, ma gandesc la noi,
    Cica speranta s-a stins in amandoi...
    Ma gandesc la mine, ma gandesc la el.
    Putea sa fie, dar n-a fost altfel:
    Ma gandesc ca poate putea fi mai bine...
    Ca poate putea... dar nu a fost. In fine...
    Ma gandesc ca poate, daca avea alt inceput
    Poate atunci povestea s-ar fi putut...

    Ma gandeam la el, intr-o seara, tarziu,
    ca el mi-a scris si-am vrut si eu sa-i scriu.

    http://www.youtube.com/watch?v=-75_RbwYzyI

    RăspundețiȘtergere