duminică, 20 mai 2012

To do list!

M-am gandit eu ceva timp , am stat mult timp si m-am gandit ca nu  am un to do list , o linie de sosire , un final , pentru ca cu totii avem dorinte nu? cu totii vrem sa facem ceva cu vietile noastre, iar daca il termin sau nu vreodata e problema mea ....
Macar stiu ca mi-am facut asa ceva si poate cu perseverenta si mult efort o sa ajung sa le fac pe toate , pentru ca niciodata nu stii ce iti rezerva viitorul, sau daca stii cateodata faci tot posibilul sa il schimbi...
So.... let's start:


My to do list


Sa invat franceza
Sa fac base-jumping
Sa scriu o carte, bine poate mai multe
Sa  pilotez un avion
Bungee jumping
Be a fucking millionare
Sa am un apartament in new york
Sa il cunosc pe Wiz Khalifa
Sa invat sa cant la chitara
Sa imi gasesc dragostea eterna (yeah kinda impossible)
Sa imi vad numele meu pe prima pagina a ziarelor
Sa trec pe strada si sa aud lume fredonand muzica mea
Sa imi cumpar jeans in toate culorile posibile
Sa am un fiu genial
Sa absolv facultatea de psihologie
Sa fumez OG kush
Sa vizitez Japonia
Sa nu chielesc
Sa ma trezeasca cineva ca in how high
Sa am o colectie intreaga de vans si de chuck taylor
Sa am o tasnitoare cu Dr.Pepper
Sa particip la o orgie
Sa traiesc ziua in care nu va trebui sa fac absolut nimic
Sa dau foc la o casa(preferabil fara oameni in ea)
Sa innot in piscina ascultand muzica la casti (gen underwater , fara sa se strice)
Sa ma trezesc in pat cu cineva faimos fara sa stiu ce am facut noaptea trecuta
Sa merg in vacanta in Hawaii
Sa am o colectie imensa de viniluri cu muzica
Sa colectionez o groaza de brichete zippo sa zicem minim 100
Sa ma trezesc si sa nu stiu ce zi este dar nici sa nu imi pese
Sa am o memorie mai buna
Si cea mai importanta dorinta de pana acum , ca intr-o zi sa ii fac un update la lista asta si sa scot toate "Sa-urile" din ea.



Credeam ca o sa fie mult mai usor , am stat si mi-am stors creierii in fata tastaturii foarte mult pana sa ma gandesc la toate lucrurile astea, si chiar daca am scris atata stiu ca astea sunt doar o mica parte din inca un milion de dorinte...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu