marți, 27 noiembrie 2012

Im the present , i was the past , i will be the future

Never ending dreams follow me to highschool
And they treat me like I am that fool
Like I dont know the rules of this world
And every single wish is hidden in a word
To fulfill them you must be brave
Your passions I love them and I crave
Every second that passes by
even if I wont be anymore high
and I wont go anymore deep into the sky
I will be near you hoping you hear me saying hi!
Just remember that time doesn't exist but clocks do
So escape this reality like I should do too
And let's meet at the rainbows end
after all that rain , lets just pretend
That breathing is a waste of time
And talking is better than writing another line
But for all of you that hate the sound of my pain
Belive me , I'm not suffering in vain...
Im just waiting the blood to run out of my veins...

Un comentariu:

  1. ‎Nu stiu cum a inceput totul, doar stiu ca m-ai schimbat. Poate din joaca, poate din orgoliu, poate ca fiecare voia sa aiba in viata lui ceva ce are celalalt si lui ii lipseste, nu?
    Urasc ca am asteptat atat. Urasc ca e prea tarziu (eu, care tot timpul ti-am spus ca nu este prea traziu). Ceva din mine a ramas in noaptea aia, in saruturile alea date unui om pe care nu credeam ca o sa-l iubesc vreodata dar care ma fascina si care inca ma fascineaza.
    Trebuia sa invat singura sa traiesc daca tu nu ma ajutai, pentru ca langa tine as fi murit incet,incet..as fi devenit prea normala. Urasc ca nu pot fi fericita,ca nu imi pot lega viata de niciun om. Cred ca imi e teama de dezamagire, chiar daca nu vreau sa arat niciodata pentru ca imi e frica de reactiile persoanelor din jur.
    Lasa-ma sa iti vorbesc despre zile pline de soare si optimism, despre nopti incarcate de insomnii si pline de incertitudine, intrebari, scenarii.
    Cu riscul de a parea egoista,lasa-ma sa iti vorbesc despre mine acum, si poate vei intelege mai multe.
    Eu, cea care priveste increzatoare spre viitor, si care totusi suspina dupa anumite momente din trecut; care incet-incet a invatat sa iubeasca intr-atat incat doare si totusi a fost nevoita sa invete si sa renunte; cea care tresare de fiecare data cand aude vorbindu-se despre tine, desi spune tot timpul: ”Mi-e egal. Nu ma intereseaza persoana lui.”
    Eu, cea care astazi este destul de puternica incat sa iti stea in fata fara sa se emotioneze la fiecare cuvant pe care il rosteste.
    De-a lungul timpului te-am urat, am zburat de fericire, am ingenuncheat de durere si plans, ne-am inselat unul pe altul cautand orgolios caldura altui trup, ne-am certat, ne-am aprins, ca mereu sa ne regasim si sa ne aruncam unul in bratele celuilalt, iar si iar, de nenumarate ori..poate pana la urmatorul pas sau poate pana la ultima suflare.
    Am cautat amandoi alte si alte senzatii, am vrut sa ne demostram ca altcineva poate sa ne ofere mai mult. Si poate am ranit cumplit alti oameni. Nu uit nimic din ceea ce am reusit sa fac nici acum la aproape sfarsitul luptei mele.
    Eu, cea care iti scrie acum.

    RăspundețiȘtergere