sâmbătă, 29 decembrie 2012

I need another pill

Cand stau si privesc tot ce s-a intamplat de a lungul zilelor mele , care parca zboara pe langa mine , realizez ca am facut intotdeauna doar dezastru, am ranit , am injunghiat emotional tot ce stiu ,tot ce cunosc, am provocat rani atat de adanci incat nici timpul nu le-ar fii vindecat , si iata-ma iar aici , sunt confuz, sunt derutat, indragostit lulea de reflexia mea in societate, in acelasi timp urand existenta mea de la cea mai mica particula din mine , pana la zodia de pe bolta cereasca care straluceste cand restul lumii e pierduta in visele lor , undeva printr-un apartament care cu siguranta nu miroase a "home sweet home" , etajul 3 , incercand cu greu sa imi amintesc numarul apartamentului, care deobicei mi-ar fii sarit in minte fara ca macar sa ma straduiesc.
M-am prins unde sunt , nu prea ma ajuta acest lucru , doar ma ajuta sa imi pun alta intrebare , ce caut eu aici defapt?
Am venit pentru vinul dulce? sau pentru simplul fapt ca aici e mai cald decat in interiorul meu?
Nu stiu , nu inteleg de ce imi suna aceste intrebari prin cap, incerc sa inteleg defapt cine pune aceste intrebari,  cine se joaca cu mintea mea , cine se plimba ca printr-un muzeu al ciudateniilor , un "tour" prin mintea mea bolnava care se hraneste doar cu durerea celorlalti...
Doar gandul la acest lucru imi face pielea sa tremure , ma intreb , ma intreb , prea multe intrebari!
Nu inteleg , vreau sa inteleg , dar imi e frica de ce as putea intelege, daca viata pe care mi-am cladit-o pe aceste lucruri , deodata nu ar mai avea sens? ce as face ?
De ce imi pun atatea intrebari ? de ce nu pot fii ca restul? de ce si iar de ce , de ce nu?
Nu mai vreau sa vad pagina asta atat de des pe cat o vedeam innainte , vreau ca incet incet sa o uit , sa renunt la ursuletul meu de plus , sa fie doar o simpla memorie a vietii mele , dar pana atunci , o sa ma gasiti aici , rupand gandurile mele cuvant cu cuvant , pana cand o sa abuzez si de ultimul atom pe care il reprezinta esenta mea , desigur cu un playlist potrivit , pe care voi probabil nu o sa il auziti niciodata.
Ivan over and out.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu