luni, 23 decembrie 2013

Far away

Miere si polen
De ce nu stim ce vrem?
De ce ne taiem in hartii? De ce ne ranim?
Cand noi vroiam doar sa iubim?
De ce sa mai fii? De ce sa mai stai?
Doar chistoace ale iubiri mai ai
Si ai umplut o scrumiera
Colectia ta de esecuri , doar o bariera
Daca tu acum te pierzi in ochii tuturor
Eu am ramas un simplu actor
Care tipa replica lui plina de dor
Dar se intampla ceva , o schimbare de decor
Trebuie sa ma obisnuiesc , nu e deloc usor
Dar zambetul cuiva imi umple sufletul gol
Incerc sa ma regasesc in buzele tale
Sa le citesc fiecare dorinta pana nu dispare
Mai aprind o tigara , 
Trag un fum , ma inspir si expir iara 
Gasesc sau nu placere , ma innec
La ochii tai ma aplec
Findca ai mei au pierdut din culoare
Trec secundele din ce in ce mai reci mi se pare 
 Stele ,licurici si un fulg de nea 
Stralucesc ca inima mea
Doar ca inima mea nu se incarca la soare
Are nevoie de dragoste si cumpatare
Cateva zambete si un sarut
Imbolnavit de dragoste sa tusesc si sa stranut
Cate un fluture pentru fiecare pupic
Sa ma sacai cate un pic
Niciodata sa nu ma lasi in pace
Atentia ta e tot ce imi place 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu