duminică, 10 iunie 2012

Trippin

Culorile peretilor ma faceau sa ma simt ca acasa, pereti colorati frumos , culori calde, cu cateva pete care nu aveau ce sa caute acolo , dar erau ok, se imbinau chiar si petele , dar covorul , covorul pot sa zic ca mi-a atras atentia , era un covor blanos, si pufos ,verde, dar un verde spalat ,imi gadila picioarele goale, sentiment pe care nu l-as putea uita niciodata , continui sa merg in camera aceea cu dimensiuni nedefinite, ma indrept inspre stanga , merg exact 42 de pasi bine calculati ,incerc sa imi dau seama ce este in fata mea , clipesc incet si se formeaza o imagine in fata mea , era un caine , un caine negru , cu ochi albastri , a inceput sa fuga inspre o usa , o usa mov , se deschide si cainele dispare imediat, incerc sa grabesc pasul sa merg inspre usa , dar usa se inchide, ma apropii si incerc sa apuc manerul , cand ating metalul rece simt ca, corpul ma lasa , si aura imi ramane in aer , ma uit la corpul meu prabusit pe jos , si deodata ma simt tras in usa mov, incerc sa apuc de perete, dar mana imi trece fix prin el , s-a facut totul negru in fata ochilor mei , incerc sa imi dau seama ce se petrece...
Ma trezesc pe un pat murdar si vechi , miroase a mort si totul este acoperit de un strat dens de praf, incerc sa imi dau seama unde ma aflu , cand ma uit atent in jur observ ca este camera mea, dar ceva nu este in regula , totul e prea vechi , pare ca  a trecut o vesnicie , incerc sa ma misc dar ma dor toti muschii , ma uit la mana stanga si observ ca mi-a disparut inelul lasand in urma o dunga nebronzata pe deget, pana la urma imi gasesc puterea si ma ridic, pe jos sunt pete rosii , ca de sange , picaturi , un pic pe aici un pic pe acolo , ca si cum fiecare picatura ar fi fost pusa intentionat acolo , aranjate frumos si int-un sir , ca si o urma , simt miros de prajituri proaspat  scoase din cuptor, dar mirosul de mort nu se amesteca bine cu mirosul de prajituri , ma uit pe birou , era scris pe praf cu degetul probabil "Do you feel alive?" , incerc sa nu bag in seama acest lucru si intorc capul , ma indrept inspre usa , si am impresia ca fiecare pas pe care il fac ma face sa amortesc din ce in ce mai mult , incerc sa ignor senzatia de disconfort, ma gandesc la o melodie "Tricky-hell is around the corner", si o aud cum canta , incerc sa imi dau seama de unde se aude zgomotul , dar zgomotul era doar in mintea mea , se pune iar un strat de liniste , si deschid usa camerei , mirosul prajiturilor parca e departe acum , lasand doar o vaga aroma , sufrageria era nou nouta fata de camera mea , dar nu imi amintesc nici un obiect din camera , ca si cum ar fi fost complet redecorata, frigiderul lipseste, sunt insetat , oglinda lipseste, ma invart si observ ca geamul este acoperit , incat sa nu patrunda lumina , iar lumina din camera nu venea de niecaieri , pur si simplu era acolo , fara bec , fara razele soarelui , aud cum latra un caine , se aude de afara , incerc sa deschid usa , nu merge , ma gandesc ce sa fac si ma uit sa vad ce am la dispozitie , dar cand incerc sa ma concentrez totul devine instabil , imaginea se misca , si camera parca prinde viata, incep sa fug si deschid usa alor mei si o inchid repede in spatele meu , camera alor mei este un mix de culori pe care nu le inteleg , ca si cum culorile se amesteca intre ele cand nu sunt atent , patul e acolo , dar este dezordonat , cineva a dormit in el , dar casa parca e goala fara suflet , nu inteleg ce se intampla , ma duc inspre baie , si cu piciorul gol observ oglinda sparta de pe jos , incepe sa imi curga sange din picior, dar durerea nu exista acum , continui sa pasesc inspre baie lasand urme rosiatice in spate , deschid usa sii insfarsit dau ochii cu o oglinda, am fata zgariata , si ochii mei si-au pierdut culoarea , sunt de un gri pe care nu l-am mai vazut niciodata , un gri argintiu , ceea ce ma face sa ma gandesc ca afara e iarna , stiind ca ochii mei se fac gri cand este iarna , inelul apare pe degetul meu fara sa imi dau seama , pur si simplu l-am zarit dinnou pe mana , pun mana pe el sa fiu sigur ca este acolo , il simt , totul este real , deschid robinetul , dar nu curge apa , in schimb se aude un cantec , inchid robinetul , cantecul se opreste, il deschid iar , cantecul continua , las robinetul deschis si incerc sa imi dau seama ce se intampla , oglinda incepe sa prinda viata, ca si cum iese ceva din ea, ma panichez si inchid ochii sperand ca totul sa se termine sa ma trezesc in patul meu si sa aud cum striga ai mei la mine ca am intarziat la liceu , dar nimic deschid ochii , inelul a disparut dinnou , ies din baie ignorand ce se petrece acolo si inchid repede usa , muzica s-a oprit , dar simt un vant rece , incerc sa ies din camera alor mei , sunt iar pe hol , usa de la intrare e deschisa ,se vad urme de nisip la intrare, nu are sens , innainte simteam un vant rece , iar acum ma intampina nisip in fata usii?
Pasesc afara, cladirea din fata a disparut , vad un desert care se intinde peste orizontul meu vizual , si din cand in cand cateva ramasite a unor constructii , nu inteleg ce se intampla , imi dau seama unde sunt , dar nu am nici o idee ce zi e sau macar ora ,incep sa merg inspre unde pare sa fie farul, care acum e doar o farama din ceea ce era odata, las urme de sange in nisip , de la picior, nu stiu de ce nu mi-am cautat niste adidasi in casa, poate pentru ca nu imi recunosteam casa , sunt aproape de far, niste oase se ivesc printre nisipul frin , oase lungi , si un craniu , incepe sa ma doara capul incredibil , ochii aproape ca imi ies din orbite , ma lovesc singur degeaba cu pumnii in cap , aud un sunet ascutit , ca un tipat , aud muzica , deschid ochii , sunt in autobuz, ma indreptam inspre casa, copilul din spate a incetat sa planga , usile se deschid , eu cobor si ma indrept inspre casa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu